Choď na obsah Choď na menu
Reklama
 

Reklama

Modernizácia električkových uzlov - obratisko Amfiteáter po križovatku TIP TOP

 

 

Rekonštrukcia ukončená, bez dopravných obmedzení.

 

Po podpise Zmluvy o dielo a odovzdaní staveniska, ktoré prebieha v týchto dňoch, sa v nasledujúcom týždni začnú stavebné práce na Modernizácii električkových uzlov z rozsahu MET v Košiciach. Hlavným zhotoviteľom stavebných prác je spoločnosť EUROVIA SK. Investorom projektu je Mesto Košice. Projekt je spolufinancovaný z Kohézneho fondu EÚ a štátneho rozpočtu. 

Obratisko Amfiteáter
Úsek trate obratisko Amfiteáter – križovatka TIP TOP
Križovatka TIP TOP po križovatku Čsl. armády – Zimná ul.

Druhá uzávierka, takisto od 3. 5. 2015, sa týka Amfiteátra, ulice Československej armády a križovatky pri obchodnom centre Tip – Top.
Všetky smery budú prejazdné, vrátane prejazdu cez električkovú trať z Triedy SNP na Watsonovu ulicu, ktorý však bude posunutý o niekoľko metrov ďalej smerom k OC Tip – Top. Od prejazdu bude ulica Československej armády v smere ku športovej hale prejazdná v jednom jazdnom pruhu. Motoristi, ktorí pôjdu v smere od športovej haly, budú musieť v križovatke pri OC Tip -Top odbočiť vpravo na Zimnú, asi po 20-tich metroch sa otočia, vrátia späť na ulicu Československej armády a môžu pokračovať ďalej na Amfiteáter, respektíve Triedu SNP. 
V smere od Watsonovej na Triedu SNP sa bude jazdiť iba v jednom jazdnom pruhu, v smere z Terasy ostanú dva jazdné pruhy, ktoré ale budú zúžené. 

http://www.kosice.sk/article.php?id=15627

Zmeny v doprave – obratisko Amfiteáter a Čsl. armády.

Úprava svetelnej signalizácie v križovatke Letná Zimná B.Nemcovej

Počas stavebných prác na modernizácii električkovej trate bude pre automobilovú dopravu Festivalové námestie od nedele 3.5.2015 prejazdné s nasledovným obmedzením:
- komunikácia Čsl armády od Zimnej – od provizórneho električkového prejazdu v jednom jazdnom pruhu, až po rozvetvenie tvaru „Y“ do smerov Watsonova – Stará Spišská cesta – tr. SNP - Letná
- komunikácia Watsonova – tr. SNP – s prejazdom priamo v jednom jazdnom pruhu /CEZ ZIPSOVANIE !/, až po odbočenie Račí potok
- komunikácia tr. SNP – od križovatky Popradská v dvoch jazdných pruhoch pozdĺž staveniska /POZOR NA ZÚŽENIE PRUHOV !/ až po napojenie zľava od Watsonovej /toto prepojenie cez električkovú trať bude uzavreté/, s pokračovaním v dvoch jazdných pruhoch cez signalizovaný peší priechod Braniskova k rozdvojeniu tvaru „Y“ Watsonova – Čsl. Armády, pričom prejazd cez električkovú trať smer Watsonova bude uzavretý, a pre toto odbočenie vľavo bude zriadený provizórny električkový prejazd na výjazde z Festivalového námestia smer Tip-Top
- vnútorné parkovisko v strede obratiska bude uzavreté, vjazd aj výjazd pre rekonštrukciu električkovej trate bude dočasne zrušený
- pozdĺž rekonštruovanej trate na ulici Čsl. armády v jednom jazdnom pruhu obojsmerne až po Športovú halu
- v opačnom smere od Športovej haly s odklonom do Zimnej a otočením poza električkové ostrovčeky /pred Jilemnického/ do protismeru a pravým odbočením smer Festivalové námestie - alternatívne s trasou Zimná - Letná
- v križovatke Zimná - Letná dôjde k zmene organizácie dopravy /radenie zo Zimnej/, zmení sa aj riadenie križovatky svetelnou signalizáciou. Pozor - na Letnej pôjde riadenie dočasne z oboch smerov so zelenou z oboch smerov, bez signálov na opustenie križovatky !!!

Spracoval:
Ing. Pavel Titl - PT Inžiniering Košice
Dopravné inžinierstvo a projektovanie 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Re: Re: Re: Re: Križovatka Zimná

(stanley, 23. 5. 2015 15:13)

takto asi? https://youtu.be/VvQCYXjVmCc?t=59 toto je ukazkove zatravnenie-Debrecenskych trati.. myslim ze takto by to malo vyzerat aj na kuzmanke teda kompetentym malo dojst ze sa tam maju zakladat uz hotove travnate koberce.. realita? zavazanie hliny a smarenie par osiv travy ktoru prehlusila burina.. no comment.. proste to je tak ked konkurz na rekonstrukciu trati v meste vyhra firma pod ktorou robia sami amateri a neschopaci.. ciste kocurkovo toto..

Re: Re: Re: Re: Re: Križovatka Zimná

(Granite01, 24. 5. 2015 8:41)

Tu je rekonštrukcia na Miletičke . . . na konci su obrazky s inštaláciou trávnatého koberca na trati.
http://imhd.zoznam.sk/ba/galeria/2678/rekonstrukcia-trate-mileticova-zahradnicka-2008.html?
Nemyslím si, že je to vec firmy! Je to v prvom aj poslednom rade vec zadávateľa (DPMK+mesto KE), pri špecifikácii predmetnej stavby, t.z. čo chce tam mať.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Križovatka Zimná

(KEtchup, 26. 5. 2015 0:20)

presne tak! Ved pan primator podla svojho sedliackeho rozumu predsa snad vie, ze ked chce mat vo svojej zahradke pekny travnik, tak je k nemu potrebne realizovat aj zavlahu! Alebo zeby nie? ..A zostanu z toho len tie pekne Duhove obrazky z vizualnej prilohe k ziadosti o prispevok z fondov EU??

Križovatka Zimná

(Mike, 24. 5. 2015 16:57)

Myslel som len tento trojuholník vyšrafovaný len vodorovným značením urobit nejaky ostrovček bolo by to prehliadnejšie si myslím ako len kopa čiar :D

Re: Križovatka Zimná

(jaalm, 24. 5. 2015 20:19)

...ono sa len teraz zdá, že tam je trojuholník, ale pôvodne tam bol nakreslený kruh, ktorý uľahčoval odbočenie (možno si to pozrieť na google.maps)...časť toho kruhu vidno aj na fotkách...
A neviem, či je vhodné dávať ostrovček(y) v priestore tejto križovatky...

Vysielanie v Zákrute (SRo)

(kosican, 21. 5. 2015 15:55)

Vysielanie v Zákrute (SRo)
- od 09:00 do 13:00 minuty -
http://www.rtvs.sk/radio/archiv/1115/215998

PETICIA ZA BEZPLATNU MHD POCAS REKONSTRUKCIE:
http://www.peticie.com/ke_bezplatna_mhd_pocas_rekonstrukcie

eurovia

(kaiser franz, 4. 5. 2015 21:13)

Eurovia z môjho pohľadu ( laického ) nasadila slušné tempo . Neporovnateľné s dúhovou firmou prešovčana Remetu . Vidieť to na Havlíčkovej a vidieť to hlavne dnes na Čsl.armády a okolo amfiku . Pohyboval som sa tam dnes dosť dlho , auto odparkoval pri Tip tope a pobehal všetko . Je to na nervy,to bez debaty,ale veľa si robia sami vodiči . A to podľa dnes videného viem posúdiť . Treba len vydržať,ale neskôr to riadne vyúčtovať vedeniu mesta . Je nemysliteľné,aby rekonštrukciu tratí robila fy s bohatými skúsenosťami pri prerábkach bytov . A ešte jedno - vďaka estránkam som dnes vedel ako a kam . Vďaka

Re: eurovia

(Slavo, 19. 5. 2015 18:14)

Eurovia to iba zastresuje, prvotne prace vykonala firma Zeleznicne stavby KE a.s.

Re: Re: eurovia

(KElvin, 20. 5. 2015 16:21)

presne tak, Tatrovky fy. Zeleznicne stavby KE a.s. uz vysypaju vybrate stare podvaly na cervenom brehu rovno pod zjazdovkou... aby vraj raz boli pouzite na zahradkarsku cestu.... Tak schvalne, uzatvaram stavky ako dlho tam zostanu lezat, moj skromny tip 50+ rokov..

PETICIA ZA BEZPLATNU MHD POCAS REKONSTRUKCIE:

(kosican, 19. 5. 2015 10:15)

PETICIA ZA BEZPLATNU MHD POCAS REKONSTRUKCIE:
http://www.peticie.com/ke_bezplatna_mhd_pocas_rekonstrukcie

Peticia za bezplatnu MHD pocas obmedzeni..!!??

(kosican, 19. 5. 2015 8:09)

Peticia za bezplatnu MHD pocas obmedzeni..!!??
kde a ako by sa dala rozbehnut peticia za bezplatne cestovne pocas obdobia nenormalnych obmedzeni v doprave MHD..??
ano, vsetci sme radi ze sa opravi co bolo v zlom stave,
ale na ten isty usek mnohi potrebuju casto aj dvojnasobny cas, co sa casto prejavi aj vo vyske cestovneho, kedze 30minutovy listok uz nepostacuje..!!
cize namiesto ulav ako naplast za stratene nervy si DPMK este za to necha zaplatit...hm?

posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(andrej/KE, 2. 5. 2015 14:50)

odporúčam zablokovať o týždeň zvyšné prístupové cesty a uzly do centra, navrhujem začať stavať plánovanú električkovú trať na Ťahanovce, začať "rekonštruovať" trať pod mostom VSS a ešte cestu do železiarní a hotová uzávera je na svete. Vedúci, spamätajte, sa, to už nevie dočkať pár týždňov, kým sa uvolnia dorábané úseky??????? Odobrať diplomy na mieste, vrátane tým, ktorí vám ich vydali a rašispol kliku defenestrovať, toto je vrchol!!!!!!!!!!!

Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(Tatranka, 2. 5. 2015 15:54)

Eurovia je v tom nevinne. Nakopať do riti treba magistrát a DÚHU! Už mali mať niektoré úseky dokončené a odovzdané.

Re: Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(tibor, 3. 5. 2015 7:09)

Akože Eurovia je vtom nevine,len treba prejsť okolo nich a pozrieť že ako pracujú.ja osobne už paru krat som sa ich pýtal osobne že začo sú platené a oni že do konca termína to vstyhnú.tak som zvedaví.

Re: Re: Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(Tatranka, 3. 5. 2015 8:40)

Pletieš ši DÚHU a Euroviu. Eurovia začala robiť MEU, čiže Modernizáciu električkových uzlov. Projekt IKD, čiže Integrovaná koľajová doprava, šolícha, už od augusta 2014, konzorcium DÚHA a ZUE. Už len nástup na stavby je sakramentsky rozdielny, Eurovia maká od prvej chvíle 12 hodín, kdežto DÚHA sa na Kuzmánke prvé týždne škrabala za uchom, kým tam prišiel jeden bager a traja roboši, prvá výluka Staničného nám., skončila dokonca fiaskom, vraj nemali včas materiál, ktorý ani nebol v tom čase vôbec objednaný a podobne to ide na všetkých nimi rozdrbaných úsekoch...

Re: Re: Re: Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(Fredy, 3. 5. 2015 10:31)

Možem potvrdiť ze partia ktorá robí na lokomotive zatiaľ ide rýchlym tempom, dúfam ze im to vydrží až do konca. Keby všetci tak makali

Re: Re: Re: Re: Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(Tatranka, 4. 5. 2015 19:00)

Bol som to dnes omrknúť na Amfiku a Loky. Vidno výrazný pokrok každý deň, na Amfiku končili cca 17:30 a na Lokomotíve o 18:00. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(LC, 7. 5. 2015 9:27)

Mozem potvrdit, na amfiku idu bagre od siedmej rana nepretrzite

Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(Jana, 5. 5. 2015 8:30)

Je to uz neunosne a ten kto to takto vsetko naplanoval to nema v hlave v poriadku a asi nemusi chodit do prace

Re: Re: posledné kvapky v pohári trpezlivosti

(Tatranka, 5. 5. 2015 14:39)

V prapočiatkoch plánovania rekonštrukcií určité logické harmonogramy postupných uzávierok a postupného odovzdávania dokončených úsekov, tak aby vzájomne nekolidovali, existovali. Všetko sa úspešne "rozbilo" najprv ťahaním času pri výberovom konaní na zhotoviteľa IKD (rozumej čakaním, až sa láskavo prihlási tá jediná správne Smerovaná firma, čiže DÚHA), jej brutálne laxným prístupom k jednotlivým stavbám a samozrejme aj zmluvne "ošetreným", zhovievavým prístupom vedenia mesta k Remetovej firme. Teraz sa prekrývajú meškajúce úseky stavieb rozdrbaných DÚHOU, robené od samého začiatku de facto, bez akýchkoľvek harmonogramov prác (!), s rozrábanými novými úsekmi realizovanými Euroviou, ktorá zatiaľ ide presne podľa plánu, nemôže čakať, až láskavo DÚHA niečo dokončí, skrátka musí makať, aby to všetko stihli do 31.októbra, ako je pre nich naplánované!